Stråssa 27 september 2008

Ok då fick vi komma till Stråssa i alla fall...
De tog sin lille tid komma dit men jaja de började iaf inte.. direkt så..



De här va folket, som jag inte har en aning om vilka dom är eg.. men vad gör de.. alla va snälla tror jag iaf.. =)





själva huset vi spela i.. jag fatta ju inte de trodde väl de skulle bli mest spel ute men icke.. bra de då blåste ju...



Leon försöker robba kassan...



Landko posar och Valrossen letar ledigt bord...



Red Bitch somnar vid bordet.. långsam service..



En grabb..



Bra med dusch på spelområdet... ingen hade nog betalt vattnet på ett tag...


ja... ett rum...


nån snubbe


hoho nån där...?


lite solsken.. i linsen..



Direktör Leon delar ut jobb... och avskedar..



cool tapet...



de e vi de...

image276

Landko (idf Sjöko, Red Bitch och Valrossen.. två uteblev tyvärr...Koki och Hamstern



ännu en mycket bra bild... teknik framför allt...



ljusförhållanden.. glömde ta med lampa...

Nåja de är INTE alla bilder kolla in igen.. mer kommer ..

Har jad stavat fel.. ok de sktier jag i...
jag bestämmer här....

Alla verkade trevliga...
En del pratsammare än andra.. vi är ju lite blyga...

Ett konstigt samanträffande r oxå att de är Lilla landet lagom på TV 5 nu där de handlar om gnällbältet ÖÖÖÖrebro...

Ok jag förstod de mesta dom sa.. så de gick bra..

=)))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0