Tjärnan 31 maj 2008

Oj en varm varm dag.. de va dock skönare inne än ute....
Så klart allt för lite bilder man ahr fortfarande inte vant mig att jag har den i strid...

Sen ber jag om ursäkt för min dåliga träfftagning vid nå tillfälle(N) då jag inte förstod de inte va richochett (eller hur fan de stavas) ...
Några få bilder då med varierande kvalitet...
Sen va de väl så jag lyckades filma ibland i typ 2 sek istf ta kort.. så.. =/

Hur man fäster en hörsnäcka..
image264



Våra FI.. farliga killar (o tjej)

image265


Några IRR(iga)

image266

Några i vitt lag...


image267




Den jäkeln.. grr....
Två rödingar i ett rum.. jag skjuter en ska precis ta honom då denna skjuter mig .. Valrossen ska hela mig så blir hon knifekillad..
Den korridoren va vi upp i åtskilliga gånger... och dog o in o dog.. osv...

image268




Nån skum filur i en lång korridor..
image269



Nu är vi några fler på de röda i rummet.. men dom klarade sig bra där inne...

image270



image271


image272


image273



Busen som klämde min pipa i döreren.. synd man är så långsam av sig mohauu...

image274





Välkomstkommitten..
image275




De tre av R.A.S.K som genomförde spelet Koki låg på gräset efter att bbetalt .. billig solstund =)
image276

Landko, Red (fusking =)Bitch, Valrossen


Hej svejs de va kul men varmt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0