Skultuna 3 maj 08

ett litet gladspel igen...
ok allt tog ju tid men haha jag börjar vänja mig, tjejer är väl lite mer intresserade av spelet kanske än pratet även om de är kul oxå..
(jag baserade inte de på bara mig utan tidigare RASK tankar =)

image258
Igge och Erik , Erik hade vissa tendenser till .. rastlöshet?

image260
Rambo/Tommy och Igge

image261
En skitig o trött sko.. (fan va de stank sumpmark av mig=)

image262

Micke, Peter och Robban...
De går inte gömma sig bakom för smala träd Peter... =P

image263
Krill och Madde , kul med nytt fejs i skogen och nice få skjuta någon första spelet madde =)

Krill skjöt mig fast va va i samma lag.. hm de va inte så snällt haha... men jag blev healad och kunde iaf ta tuben...
men vad hjälpte de när man dog..
kaggen va med men han fastnade inte på bild, jag andvände kameran allt för dåligt.. ska försöka bättra mig men har inte haft den med i strid förut.. men nu så..

Vi skulle från våra baser gå till (hm jaja springa till ) Idun hämta tuber.. , de funka bra första gången jag .. typ gick tillbaka , hämtade i vår bas en detornator.. sen kom jag bara en bit o dog.. vilket va ok men ingen fatta ajg hade tuben så den blev kvar i skogen och vi kom aldrig till de andras bas och kunde spränga den..
Så dom vann 2 ggr..
Sen spela vi gisslan med ballonger vilket vi oxå sumpade haha .. men de gör inget..
de va kul iaf men kvavt så in i fan..

Och jaja jag gnäller men de är jag de man får inte ta de så allvarligt =))

hej hopp

Kommentarer
Postat av: matilda

hoppas ni hade kul i skogen!

2008-05-04 @ 09:58:22
URL: http://dresslikeme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0