Tjärnan 26/1 08

Åter till Tjärnan nästan hela RASK åkte bara hamstern fattades...
Väl där så är de första som händer att ett batteri till MP5an är paj.. tur som en tokig hade jag då jag på torsdagen köpt två nya batterier....
Sen funka inte min M15 b*js... men de visa sig vara glapp bar så de ordna sig....

De va mycket "pang" inte så kul tycker jag då de ofta blir lite oklart när de är stora flockar som bli pangade.. ananrs är de väl lätt ta en "pang" när någon gömt sig och pekar med vapnet mitt i nyllet på en.... =)

Roliga folk som vanligt... wookiees som vi inte sett på länge va med oxå...
Nu två bilder... de va de enda jag åstakom.. tyvärr...

image141
Tre elaka (=P) Wookiees...

image142
en fin mössa...
image143

Två RASKA tjejer Kooki och Landko
image144

En RASK Valross

Ok de va mer än två bilder.. men men...

Hejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0