Skultuna 20/4 08

Jaaaaaaaa hurra de va spel i helgen.. *hoppar upp o ner*
Vi va några exklusiva inbjudna...
image216
Gamblor o mOrfar beundrar minröjaren....

image217

jaha va ska vi göra då om dom får en MINRÖJARE?


image218

Frågor o svar....

image219

min bara min... min minröjare....

image220
en liten Landkossa

image221
Krill bygger bo... han låg i ordentligt.. blev så fint så..

image222
de är nån där men orka inte förstora mitten... men en skogsvy kan vi kalla den...


image223
Peter är död...

image224
Några döingar...

image225
peter förklarar hur man får in en CD skiva i......



image226
mackor e bra ha....


image227

smyger runt.. o får en kula i ryggen.. eller så kan de vart så han va på väg död...

image228
en nykomling... shazz?

image229
ännu en för mig okänd.. välkomna båda två..


image230
närkontakt med död fiende...




image231

stöddig utskjuten... mohauuu



image232

ännu en död fiende...


image233

Närmare än så här kommer man sällan varandra.. men å andra sidan de är ju inte krogen...
Skadad blir healad..


image234

två RASKA tjejer.. Valrossen o Landko i den vackra skogen...

image235

Leon o Krill (inte sånt valar äter.. , tror jag) väntar på bättre tider..
Här skulle vi hitta en hemlig CD men inte fan jag kollade varje snubbe, men två smet undan så klart ena v dom hade den.. JA jag har släppt de NU.. =)

image236

två till avslappnade Rambo o Igge

image237
tre slappisar till

image238
Krill the bobyggare...

image239

Nu jävlar ska dom få...


image240
ut i skogen ska vi gååååååååå plocka fi ska vi dåååååååå


image241


oho kolla jag fick va med....


image242

allra sista rycket......


då piskade vi..
sen åkte vi i bil fram å åter på en braaaa skogsväg
sen hem leta fästingar
hejdå






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0