Raskbacken 8/9

Oho va trevligt.. inte en sur min såg jag alla va glada och spralliga (somliga mer än andra=)
Den lilla skogen höll iaf för antalet som vart.. eh öh.. över 20 jag r lite kass på hålla koll..
Va lite kass på meddela regler oxå men de är väl de som kännetecknar RASK (eller mig=)

Lite SZ bilder då jag glömde ta med kameran i strid..

image98

Längst ut okänd soldats huvud.. , Leon, kalle, Peter och Erik. Peter beundrar sitt fina parasoll.

image99

SARC (där är jag dålig på namn).
image100
Nåt slags obegripligt SARC(astiskt?) tilltag =D
image101

Dom svarta UBCS som va gladlynta gossar...
image102

R.A.S.K ok man kan inte bli bra på bild när fötterna inte får vara med JÄFLA FOTOGRAF =DD
(men undrar varför inte alla hade masken på =/)
image103
Lite halvnnakna och påklädda vid ett parasoll...
image104
Bönemöte med ASUYA
image105
hohho  lite snygga är vi väl..
image106
Robban (Greven/Pastorn/Mördarrobban) o Valrossen Kickiimage107

Så här glad va Robin (R.A.S.K) för att de va så mycket kul folk o hälsa på ..

Missa lite fejs med kameran men ni är väl inte för ledsna hoppas jag...



Tack för en jättebra dag..
Alla va sååå snälla o trevliga.. (o lite konstiga)

Kommentarer
Postat av: hamstern/robin

mja...det var en bra dag helt enkelt!

2007-09-09 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0