Karmansbo 20/10 -07

Hej hopp...

Nu har vi spelat igen.. 3/4 av RASK va till Karmansbo på Andersson och Robbans spel...

Vi va svenskar som skulle försvara 3 ställen.. de gick väl ok.. elelr nåt =D

Hm lite bilder.. som vanligt har jag svårt för namn.. och önskar jag hade en bättre kamera...

image126
Robbans gårdsplan
image127

Shit jag är trött och kan inte skriva så bra därför inga namn.. (eg kan jag knappt några =)

image128
image129
image130
image131
Vi vill gärna va med på bild... not..
image132
Anfallarna...
image133
efter spel...
image134

de matglada SARC.. hm dom växer fortfarande.. =)

image135

några.. typer.. =P
image136
matätarna igen
image137

en trött typ...
se upp för kottar =)

tack för en bra dag och låt solen skina  tills de blir vår igen.. (eh eller nåt)

Kommentarer
Postat av: Mouse

Tjo!

Trevliga bilder! Kan dem kanske skickas i orginal utförande till min mail? Snälla? ;) (A)

2007-10-22 @ 09:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0